Reklamacije
Vaša pravovremena reakcija omogućava nam brzu i učinkovitu obradu reklamacije te osigurava kvalitetu naših usluga.
Naručenu robu provjeravamo prije pakiranja kako vam ne bi uručili pokvarenu/oštećenu robu, a pošiljku pakiramo pažljivo i da očuva proizvod. Molimo da prilikom preuzimanja provjerite pošiljku te odmah prijavite oštećenja ukoliko ih ima. Ako prilikom prve upotrebe ustanovite da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili istim niste zadovoljni, molimo da nas kontaktirate i slijedite navedene korake.
Kontakt: info@kusshh.hr
Kod reklamacije potrebno je dostaviti:
- Kopiju računa/broj transakcije
- Fotografiju cijelog artikla
- Fotografije zbog čega se proizvod reklamira (ako je moguće)
Ukoliko primijetite da su proizvodi zdravstveno neispravni ili imaju izmijenjena organoleptička svojstva (poput neobičnog okusa, mirisa, boje ili teksture) te nisu prikladni za konzumaciju, molimo vas da ih reklamirate najkasnije u roku od 24 sata od trenutka isporuke. Budući da se radi o proizvodima s rokom trajanja, reklamacije izvan navedenog roka ne možemo prihvatiti.
Rok trajanja, koji je naveden na originalnoj ambalaži, vrijedi jedino ako se Proizvod ispravno skladišti sukladno navedenim uvjetima čuvanja na deklaraciji.
Kupac nema pravo na raskid Ugovora zbog nedostatka na Proizvodu ako mu je nemoguće vratiti Proizvod ili ga vratiti u stanju u kojem ju je primio, osim ako je Proizvod potpuno ili djelomično propao ili oštećen zbog nedostatka koji opravdava raskid Ugovora, ili zbog nekog događaja koji ne potječe od njega niti od neke osobe za koju on odgovara. Kupac koji je zbog nemogućnosti da vrati Proizvod ili da ga vrati u stanju u kojem ga je primio izgubio pravo da raskine Ugovor, zadržava ostala prava koja mu daje zakon zbog postojanja nekog nedostatka, poput zahtijevati predaju drugog Proizvoda bez nedostatka.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora u slučajevima koje propisuje važeći Zakon o zaštiti potrošača (proizvod koji je izrađen po specifikaciji kupca, lako pokvarljivi proizvod ili proizvod kojem brzo istječe rok uporabe, zapečaćeni proizvod koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodan za vraćanje, ako je proizvod bio otpečaćen nakon dostave i ostalo).
Cjelovite informacije vezane uz pravo Potrošača na jednostrani raskid Ugovora Kupac može pronaći u važećem Zakonu o zaštiti potrošača.