BESPLATNA DOSTAVA ZA NARUDŽBE IZNAD 50 €

  +385 98 732 942   Plantaža: Bok od Brozića, 51500, Vrh

Svojim kupcima uvijek rado dijelimo savjete iz našeg dugogodišnjeg iskustva s proizvodnjom

IZVOR: jatrgovac.com

Dugogodišnje prijateljice Monika i Nives kupile su zakrčeno zemljište na Krku i na njemu u gotovo 10 godina stvorile pravu mirisnu oazu. Kozmetiku, rakije i likere te maslinovo ulje danas prodaju u tri vlastita KuSshh dućana.

Poduzetništvo, a pogotovo ako ono uključuje rad na zemlji i ovisnost o vremenskim (ne)prilikama, znači neprestanu brigu o mnogo različitih faktora koji mogu utjecati na ishod. Međutim, perspektiva se značajno mijenja ako svakodnevna briga o aromatičnim biljkama podrazumijeva rad na plantaži na otoku Krku s veličanstvenim pogledom na istoimeni grad, ali i plavetnilo mora, otočić Plavnik, te dalje prema Cresu. Vizure su to koje oduzimaju dah i zbog kojih su se prijateljice Monika Kovač i Nives Matić stres koji im je donosio grad odlučile (za)liječiti na vlastitom imanju koje danas upotpunjuju tri trgovine njihovih vlastitih proizvoda.

“Znamo se zapravo još od djetinjstva kada smo zajedno počele trenirati košarku. Taj nas je sport spojio još u mladim danima, ali i razdvojio na neko vrijeme jer je Monika razvila zavidnu košarkašku karijeru. Ali upravo su nas sport i naši privatni poslovi ponovno spojili 2015. kada smo zajedno krenule u novi izazov”, objašnjava Monika pozadinu ove mirisne poduzetničke priče.

Obje imaju višegodišnje iskustvo u poduzetništvu. Nives je vlasnica tvrtke koja se bavi sigurnošću na radu, a Monika je dugo u ugostiteljstvu, pa ideja da krenu u posve drugačije vode nije došla preko noći, već su o njoj dugo razmišljale. Čim se ukazala prilika kupile su zakrčeno zemljište u Vrhu na otoku Krku i zasukale rukave. “Isprva nam je rad na plantaži trebao biti samo ispušni ventil i bijeg od gradske vreve. Ali kako i same koristimo prirodnu kozmetiku, svjesne da se na tržištu nudi svašta, odlučile smo napraviti nešto svoje, nešto za što same znamo da je iznimne kvalitete i to ponuditi drugima”, objašnjava Nives dok ju Monika upotpunjuje podacima kako je rezultat njihova gotovo 10-godišnjeg truda danas posađenih oko 85.000 sadnica više od 40 različitih biljnih vrsta na površini od oko 32.000 četvornih metara. Najviše je smilja, potom kadulje, ružmarina, lavandina, lovora, lavande, nevena i matičnjaka. Sve to ljekovito i aromatično bilje upotpunile su i stablima maslina, badema, smokvi, bazge i agruma, a lista se i dalje širi.

Mirisne divote

Od spomenutih mirisnih divota, na što i danas odlazi najveći dio sirovina, najprije su krenule proizvoditi liniju premium kozmetike KuSshh, nastale u suradnji s fitoaromaterapeutkinjom Milenom Ilenić, a koja uključuje hidratantnu kremu za lice, micelarnu vodicu, piling, uljni i hijaluronski serum, balzam za usne, macerate smilja i kantariona te hidrolate kadulje, lavandina, ružmarina i smilja. Nives i Monika stvorile su i 100% prirodnu kremu za ruke s puno hranjivih masnoća za regeneraciju kože ruku koje su im stalno izložene nepogodnim utjecajima sunca, vjetra, vode, rada na zemlji te ju obogatile s eteričnim uljem lavande, ružmarina i bergamota. S ovim su proizvodom posebno zadovoljne jer ih svakodnevno spašava nakon rada na plantaži.

Proizvode je moguće kupiti na jednom od tri njihova prodajna mjesta na Krku. “Krenule smo s onim u Vrbniku koje danas funkcionira uglavnom tijekom sezone, a potom je otvoren dućan u sklopu krčkog kampa Ježevac koji radi cijelu godinu. Ove sezone odlučile smo podržati i projekt nove Tržnice na malo sveti Bernardin u samom centru Krka pa smo i tamo kupcima ponudile naše proizvode”, navode Monika i Nives pojašnjavajući kako je tržnica zamišljena kao mjesto na kojem brojni gosti otoka ljeti mogu naći autentične domaće proizvode.

U trgovinama, osim proizvoda za njegu kože, nude i vlastite rakije i likere. “Slično kao i s kozmetikom, poželjele smo napraviti pića s kojima ćemo rado počastiti i sebe i druge, a da pritom iskoristimo ono što imamo na plantaži. Tako je nastala rakija od smilja, pa rakije od smokve i kadulje, potom popularni likeri poput teranina, pelina i likera od crnih maslina, a i ono što se posebno ističe u našoj ponudi, prvi premium craft gin s otoka Krka”, nastavlja Monika pojašnjavajući kako u ponudi nastoje imati pića iznimne kvalitete i jedinstvenog okusa kojima će se ljudi rado vraćati, a ta se taktika do sada pokazala kao pun pogodak.

Ipak, na kozmetici i alkoholnim pićima Monika i Nives nisu stale. Činilo im se također prirodnim, a s obzirom na to da nude najbolje iz prirode otoka Krka i Mediterana, kroz suradnju s iskusnim proizvođačem okušati se još i u proizvodnji maslinovog ulja bez kojeg je praktički nezamisliva domaća kuhinja. Uz djevičansko maslinovo ulje u ponudi su im i ekstra djevičanska maslinova ulja s okusima limuna, naranče, mediteranskog bilja i chili papričica.

Nove suradnje

Kako bi sve ove proizvode što više približile potencijalnim kupcima, Monika i Nives ovo su ljeto bile jako aktivne te su posjetile brojne sajmove i manifestacije. “Pozvane smo na prvi oriGINal Fest u Supetru gdje smo upoznale nekoliko sjajnih domaćih proizvođača craft gina. U Jurandvoru u prekrasnom ambijentu kompleksa sv. Lucije održali su se Dobro Est Fest i Baška International Guitar Fest, u samom Krku sudjelovale smo na Krk Music Festu, jubilarnom 500. Krčkom sajmu i Danima smokava, a na Punat Craft Beer Festu smo imale Gin Corner. Podržale smo i festival KSET na Krku, a na samoj plantaži smo pored niza vođenih tura odradile i predstavljanje jedne knjige te humanitarnu večer za našu sumještanku Ivanu Berković”, nabraja Monika ističući kako su im ovakva događanja odlična prilika da se predstave ljudima koji nisu imali prilike naići na njihove proizvode te da dođu do novih kupaca, ali i za stvaranje nekih novih poslovnih suradnji. U tim se prigodama, osim toga, ne propuste dobro zabaviti što ih je potaknulo da planiraju i više događanja na samoj plantaži koja im se dosad pokazala multifunkcionalnom i pogodnom za razne vrste okupljanja.

Za svoj rad su u ovih gotovo desetak godina dobile brojne nagrade. One su im, uz pohvale zadovoljnih kupaca, odlična motivacija za daljnji rad jer su potvrda da im se uloženi trud isplatio i da sva njihova nastojanja imaju smisla. Svojim primjerom žele pokazati da naša obala nije samo sunce i more, nego može biti i puno, puno više pa im je upravo zato njihov matični otok snažno zastupljen u vizualnom identitetu brenda za koji je zaslužna dizajnerica Veronika Uravić Čolak.

Tijekom godina na brendiranju jer radio i niz drugih suradnika, oko plantaže im pomažu članovi obitelji i, pogotovo u vrijeme berbe, prijatelji, a već neko vrijeme imaju zaposlenu i agronomicu. Svojim kupcima rado dijele savjete iz vlastitog iskustva, ali i sukladno svojstvima bilja koje koriste. I ne manje važno, vjerni pratitelj na plantaži im je i pas Aška zbog kojeg su do sada u asortiman uvrstile i tri proizvoda za kućne ljubimce pa ne treba sumnjati da im i u budućnosti inspiracije neće nedostajati.

POGLEDAJTE SVE PROIZVODE U KUSSHH PONUDI

×